Gyllenbrisarna

Nu skall jag visa er varför jag alltid längtar till Stockholm o i synnerhet till familjen Gyllenbris som består av dotter Marylin, svärson Jimmie o  barnbarnen Leo o Simon.
Jag letade efter bilder som jag tagit när jag varit uppe o hälsat på. Men jag hade nästan bara videosnuttar när dom sjunger, leker o busar ( som jag kör om o om igen när längtan blir för stor )
Så jag måste nog erkänna att jag knyckt nästan alla bilder som jag skall visa av Marylin. Dock inte olovandes.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu förstår ni.........
Det får bli allt för idag hej hej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jullan

Va fina bilder!! Saknar dom me nu!!

Svar: ja man vill alltid upp så fort man kommit hem
Tant ulltuss

2013-12-19 @ 22:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0