Julpyssel

Har inte hunnit med bloggen på någta dagar. Har varit upptagen med annat. Bland annat har jag ,dotter o granne pysslat o fixat . först lite hemma hos mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julia passde för säkerhetskull på att måla golvet i halva huset oxå, o bytte golvlister o målade dom, o tavellisten. Och ja hon har målat den fantastiska tavlan oxå. Men jag har stöpt ljusen till höger i bild.
Jag passade på att fota några julkulor som jag stickade förra året.
 
 
Sen åkte vi hem till julia o fortsatte pyntet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag skulle gärna säga att idén med att ha ljusen i kaffekoppar var min, men det var Julias o dynamo-texten är oxå Julias o den tänker jag oxå knycka när jag skaffat en sådan maskin.
Hej hej alla o tack för idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Uffe

va jättefint ni har pysslat......

Svar: ja vi hade jättetrevligt :-)
Tant ulltuss

2013-12-02 @ 23:23:32
Jullan

Åh va fina bilder mamma :-) och va mysigt vi haft i julstöket!
Kramar <3

Svar: kram o tack själv gumman <3
Tant ulltuss

2013-12-03 @ 07:50:05
Sthlmsmamman

Det var mycket fint, och fiffiga idéer att låna!

Svar: man får låna! jag har lånat det mesta av julia i år :-)
Tant ulltuss

2013-12-03 @ 09:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0