Det kom ett litet paket....

I onsdag kom garnet jag beställt till Julias jumper. Blev så ivrig att jag glömde legg o väska o allt hemma. Tur att uffe va me och kunde legitimera sig, o att jag har varit där ganska ofta o hämtat paket, hon känner nog igen mig. Hon tror nog att jag kommer att förvandlas till ett garnnystan snart.
 
 
 
 
 
 
Jag var ju tvungen att börja på en gång fast jag höll på med uffes tofflor. Sorry uffe men nu får du som vanligt stå tillbaka, när det gäller att få något stickat till dig.
 
 
 
Upptäckte till min fasa att jag glömt min stickning på jobbet, o jag som är ledig i 3 dagar.
Det kommer aldrig att gå, Jag får åka o hämta hem den imorgon. Skall ju ändå dit o handla imorgon bitti.
Men det är surt när man är ensam hemma, o ingen man kommer hem inatt.
Får kanske sticka på Uffes toffla i alla fall hmmm.


Kommentarer
Eva Olsson

Den blir fin på Julia! Kram

Svar: hej min fiiina lillasyster, va glad jag är över att du hittade min blogg, nu när jag inte är så mkt på fejjan saknar dig kram storasyrran
Tant ulltuss

2013-11-02 @ 10:20:50
Maria Brandén

Å vad bra att du äntligen har en blogg! Jag saknar dig, känns fint att få en liten Anna-dos såhär. Jag och Fia pysslar med korsstygn idag, du ska få se, hon är superduktig! Stora kramar!

Svar: saknar er oxå massor, jag vill apsolut se när det är klart. va kul att ni hittade min blogg
Tant ulltuss

2013-11-02 @ 10:33:06
sirpa fransson

hej va kul med en blogg ska bli kul att se dina "verk" kram

Svar: kram på dig me fina sirpa. va glad jag blev att du hitta min blogg
Tant ulltuss

2013-11-02 @ 19:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0