Hoppsan

Oj hoppsan jag råkade trycka iväg inlägget innan det var klart.
Så nu fortsätter jag vidare här.
 
 
 
 
 
 
Dom flätade och gröna är stickade i Borgs plädgarn med strumpstickor 2.25.
dom vita, röda o randiga är stickade i Wool 100% ullgarn från Stoff o Stil med stickor 3 eller 3.5
 
Jag hittade några bilder på babyboddys som jag  tryckt på till Simon när han var nykommen.
 
 
 
 
Det får bli allt för idag. glöm inte bort att detta råkade bli ett 2-delat inlägg. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva Olsson

Mycket fint! :)

2013-11-28 @ 18:56:33
sirpa fransson

Snyggare Anna får man ju leta efter, skitbra bild

Svar: tack! gammalt kort 3 år sen. numera är jag vitgrå :-)
Tant ulltuss

2013-11-29 @ 20:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0