testing testing

försöker prova mig fram vilken bildstorlek jag tycker om här på sidan.
provar med lite gammalt som jag stickat.
 
 
 
För stor tycker jag fortfarande
F övrigt är detta en kofta som jag stickade i höstas till min äldsta. Garn o mönster är från Drops. se. En fantastisk
 
gratismönstersida, med bra garner o man beställer garnet från olika leverantörer. själv beställer jag uteslutande från Eks lilla bod i Värnamo. Varför skall jag blogga om längre fram.
 
Nu ett nytt försök
 
 
 
 
 
 
 
Jaaaaa hurrrra nu blev jag ju väldigt stolt över mig själv. O alla som vet hur svårt jag har med o fatta detta med it- tekniken är nog oxå lite stolta.
Nu får det räcka så länge återkommer nog ikväll, måsste arbeta lite oxå.
 
 


Kommentarer
Sthlmsmamman

Hej igen,
testar idag igen att göra en kommentar för gårdagens syns inte till.
Det är sååå kuuul att du äntligen har en blogg!
Kramar
B

Svar: jo jag läste den redan igår men jag vet inte riktigt hur man gör ännu för att få det att synas
Tant ulltuss

2013-10-31 @ 20:52:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0