Fina stövlar o fina kor

Dessa helt fantastiska stövlar från Ilse Jakobsen har blivit mina.
Det är inte så lätt att hitta gummistövlar som det inte är höga skaft på. Och som är tillräckligt stora ( 41or ), och tillräkligt snygga.
 
 
 
I söndags var vi på en strandpromenad åt Böste till, när vi träffade på tre kor o deras coola pojkvän.
 
 
 
 
 
 
Hej hej på dej snygging. Julia blev förtjust 
 
 
Idag har det regnat hela dagen o jag har roat mig med att städa på loftet.Hoppas det regnar hela veckan för det kommer att ta minst veckan ut
 
 
 
Det var mkt roligare än vad man kan tro. Hittade massor som jag glömt bort och sådant som jag inte har hittat på länge. ska visa bild när det är klart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår när vi va ute o gick på stranden bortåt Böste, träffade vi på några fina kor o deras coola pojkvän.
 
 
 
 
 
Hej hej snygging sa Julia
 
 
Somliga torkar inte mulen efter maten, men snygg ändå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0