Ny profilbild

Nu har jag en profilbild!!!!
jag har valt en kanelbulle dels för att jag liknar en, dels för att jag älskar att baka o äta dom
Jag hade trott att jag skulle klara att fixa headen oxå, men det överlåter jag till min äldsta. Hon pluggar ju faktiskt till webbdesigner. Jag får väl betala med ett par nystickade strumpor eller vantar.
 
Tänkte att jag skulle prova att förminska bilderna lite.  Så jag lägger in ett par vantar som jag stickade för någon vecka sedan för att se om bilden blir lagom
 
 
Nä den här blev för liten tycker jag
 
 
 
o den här tycker jag är alldeles för stor. Hm får nog kontakta dotter redan imorgon tror jag


Kommentarer
Sthlmsmamman

Hej
vad kul med en blogg! Duktiga du...
Jag köpte oxå vantboken på bokmässan men har inte ens börjat sticka och DU har redan gjort 3 par.
Kramar
B

Svar: ååå tack för att du hitta mig. du e den första. du vet hur jag blir när jag ser nåt intressant i garnväg, kroppen börjag speeda haha
kram på dig birgitta saknar dig mkt
Tant ulltuss

2013-10-30 @ 20:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tantulltuss.blogg.se

denna blogg handlar om en tant som går igång på garn, stickning, trädgård o bakning

RSS 2.0